Procedura reklamacji

Każdą Państwa reklamację traktujemy indywidualnie, starając się doprowadzić do jak najszybszego i korzystnego dla obu stron rozwiązania.

Aby jeszcze bardziej uprościć ten proces prosimy o wypełnienie formularza reklamacji oraz dołączenie skanu protokołu uszkodzenia przesyłki,
który spisaliście Państwo z kurierem w momencie odbioru paczki.

Zdecydowanie zalecamy odmowę przyjęcia paczki (lub paczek) jeśli w momencie dostarczenia nosi ona ślady jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych lub naruszenia taśmy zabezpieczającej.
W przypadku stwierdzenia w/w należy w każdym przypadku spisać od razu protokół szkody w obecności kuriera. Relamacje będą uwzględniane tylko i wyłącznie ze spisanym protokołem szkody !

Pierwszą kwestią jest określenie problemu, z którym zetknęliście się Państwo podczas odbioru przesyłki - więkoszość reklamacji dotyczy jednego z trzech problemów:

  1. Paczka jest uszkodzona, zniekształcona, nosi ślady mechanicznych uszkodzeń - w takim przypadku radzimy odmówić odbioru paczki, spisać od razu protokół szkody w obecności kuriera i zgłosić ten fakt do Państwa opiekuna, aby mógł on w najkrótszym możliwym terminie zorganizować ponowną wysyłkę zamówionego towaru. Jeśli zdecydujecie się Państwo jednak na odbiór przesyłki prosimy również spisać protokół uszkodzeń w obecności kuriera - jest on niezbędny przy składaniu reklamacji w firmie przewozowej.

  2. W pozornie nienaruszonej paczce znajdują się uszkodzone towary - Paczki nalezy odbierać od razu w obecności kuriera. Jeśli nie jest to możliwe - prosimy o zgłoszenie zaistniałego uszkodzenia tego samego dnia przewoźnikowi i wypełnienie protokołu szkody (w tym samym dniu). Sam proces reklamacyjny będzie znacznie prostszy w przypadku uzyskania protokołu braków od kuriera dostarczającego paczkę. Większość dostawców nie stwarza problemów przy prośbie o uzyskanie podobnego dokumentu.

  3. W paczce brakuje produktu, jest inny produkt, którego Państwo nie zamawiali lub produkt ma krótką datę ważności - prosimy o jak najszybszy kontakt z Państwa opiekunem handlowym. W najkrótszym możliwym czasie dokonamy weryfikacji stanów magazynowych i rozwiążemy Państwa problem w staysfakcjonujący obie strony sposób.


Prosimy pamiętać, że wszystkie reklamacje będą uwzględniane tylko i wyłącznie ze spisanym protokołem szkody tego samego dnia !